E leai se nofoa ta'aloga sili ona lelei, na'o le sili ona fetaui mo oe!

E le o se mea e ofo ai e faʻaalu e le au taʻaloga e-taʻaloga le tele o latou aso e nofo ai i luga o se nofoa - o se tulaga e mafai ona faʻateleina ai le faʻalavelave i luga o fausaga o le ivi, e mafai ona oʻo atu ai i le tele o faʻafitauli o le soifua maloloina.

 

O le mea lea, ina ia faʻaitiitia ai le puimanava, tua ma isi vaega o le manuʻa poʻo tuga, i aise nofoa ta'aloga ergonomic ma talafeagaie taua mo taʻaloga taʻaloga faʻapolofesa, e mafai ona maua ai le lagolago lelei mo le tua, saʻo ma tausia tagata taʻalo i se tulaga lelei.

O lea lanofoa ta'aloga ergonomice sili?O loʻo i ai le tele o ituaiga nofoa taʻaloga mo tagata taʻalo faʻapolofesa ma e-taʻaloga e filifili i luga o le maketi, ae leai se nofoa taʻaloga sili ona lelei, naʻo le sili ona fetaui mo latou lava nofoa taʻaloga.

 

I totonu o se nofoa taʻaloga ergonomic, o nisi o foliga e taua tele.O nei foliga e manaʻomia ona faʻatonutonuina e faʻafetaui ai manaʻoga taʻitasi o taʻaloga taʻitasi.Sei o tatou suesue faatasi, o a uiga o anofoa ta'aloga lelei:

 

1.O le nofoa maualuga o letaalogae tatau ona faigofie ona fetuunai le nofoa.Mo le tele o tagata, o le nofoa e masani lava i le va o le 41-53cmmai le eleele.O le maualuga o le nofoa e fuafua i le umi o le alofilima ina ia faʻamafola vae i luga o le fola, o ogavae e tutusa i luga o le fola, ma lima i luga o le vaalele tutusa ma le laulau.

O mea e mana'omia le fa'alogo:

a.O le tulivae e tatau ona teuina i totonu o le 90-100 °.

e.E tatau ona laugatasi vae i luga o le eleele.

i.E le tatau ona fesootai le nofoa ma le pito i luga o le laulau.Mafaufau e siitia le maualuga o le laulau pe a manaʻomia.

2.O le nofoa e tatau ona lava le loloto, e masani lava 43-51 cm lautele o le tele masani.Emana'omialavalolotoina ia letagata taaloe mafai ona faalagolago i tua ae tuu 2-3 inisi i le va o ona tulivae ma le nofoa o le nofoa.O le sini o le maua lea o le lagolago lelei o le ogavae ma faʻaitiitia pe aloese mai soʻo se faʻalavelave i tua o le tulivae.

O mea e mana'omia le fa'alogo:

Ole loloto ole nofoa ole mana'omia e fuafua ile umi ole femur.O le femur umi e mana'omia se nofoa loloto, a'o le femur pupuu e mana'omia se nofoa papa'u.

3. O le nofoa e tatau ona fetuutuunai i luma poʻo tua faʻasaga ma e tatau ona faʻamafola pe laʻititi i luma e fesoasoani e faʻatumauina le pelvis i se tulaga sili ona le tutusa.

4. Matou te iloa o le lumbar spine o se pito i luma, o se taimi umi i le tulaga nofonofo ma le leai o se lagolago e mafai ona faigofie ona taʻitaʻia ai suiga faʻavae i le lumbar spine, sosoo ai ma le maualalo o le tiga, faʻalavelave maso maso ma isi faʻafitauli.O se nofoa ergonomic e tatau ona iai le sulugatiti e lagolago ai le pi'o i luma o le pito i lalo.

5. O tua o se nofoa ergonomic e tatau ona 30-48 cm lautele.O le pito i tua e tatau ona 90-100 ° mai le nofoa e faʻaitiitia ai le mamafa i le pito i lalo.

6.O le sili atu le fa'amautu o le nofoa ta'aloga e mafai ona fetu'una'i.O le maualuga saʻo o le faʻamaufaʻailoga e mafai ona maua ai le lagolago mo le tagata taʻalo, faʻapipiʻi le lima, o le lima e tutusa ma le fola, ma le tulilima faʻapipiʻi e uiga i le 90-100 °, lea e mafai ona faʻaitiitia pe aloese mai le carpal tunnel syndrome ma le maualuga ma le maualalo o le tauʻau.

7. O le nofoa ta'aloga e tatau ona faia i le ie manava po'o le pa'u, ma omomi e lava le mafiafia e lagolago ai le fa'aogaina umi, vaivai ma fa'amama e puipuia ai le mamafa tele i luga o le pelvis.

8.Saogalemu o se tasi lea o tulaga sili ona taua o nofoa taʻaloga, e tatau ona tatou vaʻavaʻai pe o le siʻitia kesi o loʻo i ai le SGS poʻo le BIFMA faʻamaonia faʻamaonia.


Taimi meli: Oke-24-2022